lauantai 30. toukokuuta 2015

Lily Lolo Mineral Foundation

Kolmisen vuotta sitten kiinnostuin Lily Lolon meikkipohjasta. Olin  etsimässä itselleni uutta meikkivoidetta ja törmäsin ensimmäistä kertaa mineraalimeikkipohjaan. Olin nimittäin autuaasti tipahtanut kosmetiikan trendeistä koska aikaa ei pahemmin ollut perehtyä kosmetiikan saloihin. Kiinnostuin tuotteesta. Enkä vähiten sen takia että sen sanotaan soveltuvan myös herkälle iholle ja allergiselle iholle. Eikä meikkipohjassa olisi mitään "ylimääräistä".

Ja selasin nettiä innokkaasti etsin tietoa lisää. Tuote vaikutti kaikin puolin lupaavalta. Hintakin oli erittäin kohtuullinen. En muista mistä verkkokaupasta tilasin ensimmäisen Lily Loloni mutta tuntui hauskalta kun sävyä etsittiin sähköpostilla viestitellen. No eihän tulisi mieleenkään ostaa perinteistä meikkivoidetta kokeilematta! Kuvailin ihoni, hiusten ja silmien värin sekä ongelmakohtani. Minulle suositeltiin sävyä Blondie. Sävy on vaalea. Ja hyvin valittu.

En halua iholle raskasta peittoa joten pyörittelen kabukilla (erityinen mineraalipohjan levitys sivellin) kerroksen iholleni. Minulla on käytössä kaiken lisäksi joku marketin halpis kabuki joka on kyllä ollut ihan toimiva. Perehtyneimmät suosittelevat satsaamaan kabukiin.

Mineraalipohjaa voi kerrostaa mutta minulle riittää "kertakäsittely". Pidän jauhemaisesta meikkipohjasta koska se on helppo levittää eikä se "tunnu" iholla miltään. Tosin kosmetologini varoitti että jauhemainen mineraalimeikkkipohja voi kuivattaa ihoa. En pidä sitä ongelmana koska huolehdin nykyään ihon hoidosta kuuliaisesti. Eli kosteuttaminen on kuivalle iholle tärkeää. Meikkipohja on myös erittäin riittoisaa purkki kestää ikuisuuden.


Olen pari viimmeisintä Lily Loloani ostanut Pretty.fi verkkokaupasta hinta 19.90. Sieltä sivuilta löytyy myös hyvät ohjeet sävyn valintaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti